понедельник, 3 октября 2016 г.

План-конспект відкритого уроку з англійської мови

у 3-му класі.

Тема:  Країни та національності.

Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми в усному

мовленні учнів. Практикувати вживання запитання “Where are you

from?” та відповідь на нього“I am from…”. Закріплювати вивче-

ний матеріал в невеликих діалогах. Відпрацьовувати правильну

артикуляцію звуків[ І:] ,[ І ],[ eІ ], [α:], [Λ], [з:].

Розвивати логічне мислення,пам'ять, увагу, уяву.Розвивати вмін-

ня усного мовлення. Розвивати навички роботи в парах.

Виховувати зацікавлення до вивчення англійської мови ,почуття

причетності до історії світової культури.

Принципи навчання:Дидактичні:принцип наочності, принцип посиль-

ності, принцип міцності. Методичні: принцип домінуючої ролі

вправ, принцип комунікативності.

Рівень володіння: А

Тип уроку: Узагальнення та систематизації знань.

Обладнання:мультимедійний проектор. проекційна дошка, запис

пісні,плакат з діалогом.



План

I.Greeting.

II. Aim of the lesson.

ІII.Phonetic drills and language drills.

IV.Warming up.

V. Check on homework.

VI.Vocabulary revision.

VII. Physical activity.

VIII. Speaking. IX.Physical activity

X.Speaking.

XI. Homework.

XII. Summarizing.
Procedure

I.Greeting.

Т: Good afternoon!

Рs: Good afternoon!

T: Let`s meet our guests.

Ps(хором):

Hello! Bonjoir! Buenos Dias!

Good afternoon! Guten Tag! Goedemiddag!

Ciao! Alо! Добрий день!

Hello from all the children of the world!

II. Aim of the lesson.

Повідомлення теми та мети уроку.

Т:Сьогодні в нас не звичай ниц урок, на якому ми повторимо назви країн та національностей, будемо складати діалоги, виконувати різні цікаві завдання та грати в ігри.За роботу на уроці ви будете отримувати кружечки. За відмінну відповідь ви отримаєте зелений кружечок. Якщо ж ваша відповідь буде з деякими помилками, то ви отримаєте синій кружечок.

ІII.Phonetic drills and language drills.

Відпрацюванння звуків [ І:] ,[ І ],[ eІ ], [α:], [Λ], [з:].

Читання слів з дошки. Контраст між довгими та короткими звуками.

T:Я бачу багатьох дітей з різних країн на нашому уроці. Давайте познайомимося.

Т:What is your name?

P1:My name is… What is your name?

P2: My name is…і т.д.

Учні запитують один одного в довільному порядку.

IV.Warming up.

T:Look at the blackboard, name the pictures and help me to finish the poem.

Йшов по Лондону a cat.

Cat  купив собі a hat.

І повернувся в house

І промукав: “Mouse!”

В Англії навіть кішки можуть м’яцкати по- англійськи,

Що кішка- a cat,

Капелюх- a hat,

Будинок- a house,

Мишка- a mouse.

Cat  зустрівся з a doll.

З нею погрався в a ball.

За що знайомий a cook

Йому подарував a book.

V. Check on homework.

1.Game “Word clap”.

Т:You need to stand up. Three times you clap your knees, the fourth time you must clap your hands and name the country.

T:Ви повинні встати і разом відбивати ритм, спочатку повільно,по-тім все швидше: тричі ви плескаєте по колінах, а четвертий раз -у долоні. З кожним четвертим плеском один iз учнів називає країну Європи. Назви можуть повторюватися, але не раніше, ніж через одну.

Наприклад:

Ps (three claps). P1- England!

Ps (three claps). P2- Germany!

Ps (three claps). P3- Spain!

Ps (three claps) P4- England! Etc.

2.Game “Guess the flag”.

T:I`ll name you the colours of the flag, your task is to guess, what flag it is. Use the sentence on the blackboard.

It is a flag of…

T:Я буду називати кольори прапора. Ваше завдання- здогадатися, прапор якої це країни. Під час відповіді використайте речення на дошці.

Т: It is blue and yellow.( Ukraine).

It is green, white and red.( Italy).

It is blue, white and yellow. (France).

It is black, red and yellow. (Germany).

It is blue, white and red. (England).

It is red, yellow and red. (Spain). VI.Vocabulary revision. Game “Find your pair”. T:Your task is to come to my table, take one of the stripes, read the country or nationality on it and find your pair. If you find your pair rise your hands. T:Вам потрібно підійти до мого столу, взяти одну зі смужок, прочитати на ній назву країни чи національності і знайти свою пару. T: For example: Italy-Italian. VII. Physical activity. Проводиться фізкультхвилинка “Head, shoulders, knees and toes”, підкріп-лена зображенням на проекційній дошці та звуковим супроводом. VIII. Speaking.  1.Діалог на закріплення країн та національностей. 1.Act out the dialogue. T:You need to fill the gaps in the dialogue with the words on your stripes. T: Вам потрібно заповнити пропуски в діалозі словами, написаними на ваших смужках. -I Live in France. Ukraine England -Are you French? France Russian -Yes, I am. German Spanish

Italy Ukrainian

- I live in… Russia French - Are you…? Spain German - Yes, I am. / No, I am not. Italian English 2.Діалог на повторення теми “Знайомство, привітання”. T:У нас сьогодні на уроці присутня незвичайна людина. Хто ти? Batman: Hello! My name is Batman. I am 8. I live in England. I am English.Я хочу познайомитися з дітьми з різних країн та дізнатися звідки вони. -Hello! -Hi!  -What is your name? -My name is … And yours?  -My name is ….  -How old are you?  -I am ... How old are you? -I am… -Where are you from? -I am from…. And you? -I am from… -Bye! - Bye! Bye! T:Let`s act out the dialogue. 3.ГраВгадай країну”. T:You need to look at the pictures and guess the country. Use the sentence: “It is a…”. If you don`t guess the country ask me: “ Is it…?” аnd I`ll give you the answer. T:Вам потрібно подивитися на малюнки і вгадати країну. При відповіді використовуйте речення “It is a…”. Якщо ви не вгадаєте країну, ви можете мене запитати “ Is it…?”, і я дам вам відповідь. IX.Physical activity

Game “Simon says”.

Oдин з учнів віддає команди; якщо перед командою ведучий каже «Simon says», учні виконують команду, якщо команда видана без «Simon says», учні iгнopyють команду.

P.: Simon says: Stand up! Hands up! Simon says: Hands on hips! Simon says: Bend left/right! Jump! Stop!

X.Speaking.

1.Навчання монологічного мовлення.

My name is …

I am 8/9.

I am a pupil.

I live in Ukraine.

I am Ukrainian.

XI. Homework.

Вивчити назви країн на диктант.

XII. Summarizing.

1.Виставлення оцінок, їх мотивація.

2.Підведення підсумків уроку.


Спів пісні “The more we get together”.









Комментариев нет:

Отправить комментарий